SEO – veebilehe sisu uuendamine

Veebilehe sisu uuendamine - MoliveryMedia Digiturundus

Veebilehe sisu uuendamine on SEO üks teadatuntud taktika. Teadmisest ainuüksi ei piisa. Vaja on neid teadmisi ka praktiseerida, et neist reaalne kasu tekiks. Paljud ettevõtted seda kahjuks ei tee. Nii kaotavadki artiklid iga-aastaselt relevantsuse. Kiiresti muututvas infoväljas ei viitsi keegi uurida, mis 3 või 5 aastat tagasi toimus. Vaja on leida lahendus kohe. Tänasele probleemile.

Eriti kehtib see reegel nendes valdkondades, mis muutuvad ajas väga kiiresti. Nagu näiteks digiturundus. Seetõttu värskendasime ka MoliveryMedia turundusblogi artikleid, et konkurentidest sammuvõrra ees olla.

Miks ja kuidas peaksid uuendama uue aasta alguses oma veebilehe sisu?

Google näitab inimestele esilehel otsitulemusi, mis on ajakohased.

Otsitulemustes näidatakse esimestena just neid artikleid, mille pealkirjas on “2020” asemel “2021”.

See on ka põhjus, miks uuendasin MoliveryMedia lehel “Facebooki visuaalide mõõdud 2020” blogiartikli pealkirja ja sisu.

Paljud Sinu konkurendid ei uuenda oma veebilehel olevat sisu. See on Sinu võimalus neist eristuda ja tulla otsitulemustes kõrgemal esile.

Veebilehe sisu uuendamine loob eeldused konkurentidest möödumiseks. Näide, kus "Facebooki postituste mõõdud" märksõna puhul on MoliveryMedia artikkel 2020. aastast kõrgemal, kui artikkel, mis kirjutati 2013. aastal.
Veebilehe sisu uuendamine loob eeldused konkurentidest möödumiseks. Näide, kus “Facebooki postituste mõõdud” märksõna puhul on MoliveryMedia artikkel 2020. aastast kõrgemal, kui artikkel, mis kirjutati 2013. aastal.

Kuidas oma veebilehe sisu uuendada?

1) Mine Google.com

2) Kirjuta otsingusse site:sinuveebileheURL intitle:2020

3) Ava iga tulemus eraldiseisva aknana

4) Mine oma veebilehe sisuhaldussüsteemi

5) Ajakohasta iga artikli pealkiri, URL ja meta description.

Näide, millised artiklid on hetkel teie veebilehel pealkirjadega, mis sisaldab aastaarvu "2020".
Näide, millised artiklid on hetkel teie veebilehel pealkirjadega, mis sisaldab aastaarvu “2020”.

Ära unusta ajakohastada ka artikli sisu. Näitena toodud “Facebooki visuaalide mõõdud 2020” artiklis rääkisin Facebooki 20% reeglist, mida tänaseks enam ei eksisteeri.

Google saab ajapikku aru, kui artikli sisu ei vasta tegelikkusele ning hakkab piirama orgaanilist liiklust sellele artiklile, eelistades konkurentide kirjatükke.

Kokkuvõtteks

Aastaarvude kasutamine on hea viis, kuidas Google otsimootoris inimeste tähelepanu haarata. See toimib justkui indikaatorina, mis annab Sulle märku ajakohasest informatsioonist.

Muidugi ei ole soovitatav oma sisuartiklite strateegiat just aastaarvudele üles ehitada. Kui Sinu artikkel on ajas muutuv, siis on mõistlik seda teha ning iga aasta lõpus oma postitusi uuendada.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga