Postituste automatiseerimine: dlvr.it näitel (1. osa)

postituste automatiseerimine

See postitus on 1. osa kaheosalisest dlvr.it tutvustuse blogipostituste seeriast.

Iga uue postitusega peaks olema eesmärgiks orgaanilise leviku suurendamine. Tihti tehakse seda läbi teiste lehtede, gruppide või muude sotsiaalmeediakanalite. Kui iga nädal tuleb uudisvoogu luua mitu sisupostitust, siis kujuneb erinevate kanalite vaheline jagamiste arv väga suureks ning igapäevane manuaalne postitamine ajamahukaks. Appi tuleb postituste automatiseerimine.

Sama võib väita ka veebilehtede puhul, kes igapäevaselt lisavad oma e-poodi uusi tooteid, või veebilehti, kus kasutajate poolt loodud sisu saab erinevate kanalites jagada.

Sellised veebilehed on näiteks Auto24, Kinnisvara24 ja Yaga – ehk kõik neist tegelevad sisuliselt kuulutustega vahendamisega.

Küll aga ettevõtted, kes postitavad vähe ja ning kelle turundusstrateegias on ainult paar kanalit, saavad automatiseeritud postitamisest ikkagi kasu. Hoitakse kokku aega ning erinevate kanalite vahel saab tulevaste postituste jaoks luua raamistikud.

Kui sellist sisu, mis võiks inimestele huvi pakkuda või mis viib müüja kokku ostjaga, on palju, tuleks manuaalne postitamine välja vahetada automatiseeritud lahenduste vastu.

Postituste automatiseerimine hoiab tulevikus aega kokku, sest ühte kanalisse tekkiv sisu on võimalik laiali jagada teistesse sotsiaalmeediakanalitesse ilma linke või originaalpostitusi avamata.

Üks hea tööriist, mida oleme kasutanud automatiseerimisel, on dlvr.it, mis lisaks manuaalse jagamise väljavahetamisele aitab ka vanu postitusi taaskasutada.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga