LinkedIn turundus: kas ja miks seda teha?

LinkedIn turundus - kas ja miks seda teha? | MoliveryMedia turundusagentuur

LinkedIn turundus kogub üha rohkem populaarsust. Suuremal hulgal ettevõtteid toovad oma digiturundust just LinkedIn keskkonda. Täna uurimegi lähemalt, kuidas implementeerida LinkedIn oma ettevõtte B2B turundustegevustesse?

Kui kõik teised sotsiaalmeedia kanalid keskenduvad sellele, et hoida Sind lähedaste tegemistega igapäevaselt kursis, siis LinkedIn aitab Sinu professionaalsel võrgustikul kätt pulsil hoida.

LinkedIn’i eesmärk on hoida Sind teadlikuna, millega Su kolleegid, äripartnerid ja kliendid tegelevad, et saaksid olla produktiivsem ja edukam oma töös.

“The mission of LinkedIn is simple: connect the world’s professionals to make them more productive and succesful.”

LinkedIn missioon. Allikas: www.linkedin.com

LinkedIn’i kasutab tänaseks üle 690 miljoni inimese rohkem kui 200 riigist. Seetõttu ei saa me ka igapäevases B2B turundamisel sellest kanalist eemale vaadata.

NB! Kui oled juba LinkedIn’is turundamas, siis scrolli alla – toon artikli lõpuosas mõned näpunäited, millele tänasel päeval LinkedIn’is keskenduda võiksid!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga