LinkedIn sisupostituste kirjutamine

LinkedIn sisupostituste kirjutamine - MoliveryMedia

Tekst mängib olulist rolli selles, kas klient saab Sinu reklaamkampaania sõnumist aru või mitte.

Sisupostitused, mis inimesi ei kõneta, aitavad Sul heleda leegiga põletada sisupostitustesse panustatavat ajalist- ja rahalist ressurssi.

Kuidas siis kirjutada tekste, mis haaraks inimeste tähelepanu, oleksid meeldejäävad ja huvitavad lugeda?

Enne kui selleni jõuame, soovin Sinuga samale lainele jõuda…

Mis on sisutekstide kirjutamise eesmärk?
Et potentsiaalne klient neid loeks ja kirjutatust midagi meelde jätaks.

Mis kasu on sellest, kui Sinu sisutekste ei loeta?
Mitte midagi.

Kui inimene ei loe loodud tekste, siis ta ei saagi teada, mida Sa öelda soovisid.

Kirjutades tekste, milles rakendad MoliveryMedia sisutekstide kuldreegleid, jõuad Sa suurema hulga inimesteni kui imalavõitu sisutekste kirjutades.

Teisalt jällegi on siin väga suur roll mängida Sinu postituste orgaanilisel levikul.

Mõtle sellele:

  1. Mida rohkem inimesi Sinu tekste loevad, seda suurem hulk inimesi Sinu isiksuse/toote/teenuse kohta alateadvuslikult infot salvestavad;
  2. Mida rohkem inimesi Sinu postitusele reageerivad (like/share/comment), seda suuremat kõlapinda Su postitus tekitab.

Mõtle sisutekstide kirjutamisel 2 sammu ette. Sa ei kirjuta lihtsalt kirjutamise pärast.

Sa kirjutad seepärast, et inimestele väärtust pakkuda.

Inimesed, kes reageerivad (annavad heakskiidu) Sinu postitusele, näitavad, kas Sinu sisu oli neile kasulik või mitte.

Mida rohkem reageerimisi seda suurema lugejaskonnani Sinu postitus jõuab.

Ja nii ongi! Seda nimetatakse optimeerimiseks.

1. Esimesed 2 lauset määravad, kas inimene loeb seda või mitte

Uudisvoos näevad inimesed postituste puhul kahte esimest lauset.

Ülejäänud tekst jääb “Read more” nupu taha varju.

Avalause peaks olema piisavalt hea, et postitust edasi loetaks.

6 moodust, kuidas kirjutada tähelepanu tekitavaid avalauseid:

Tekita inimestes uudishimu, kasutades statistikat
“Soovid teada, kuidas ma LinkedIn kaudu omale isikubrändi lõin?
Aktiivne LinkedIn kasutamine tõstis 79% võrra minu postituste…”

Eesmärk on inimestes uudishimu tekitada.
Alusta küsimusega, mis sobituks postituse teemaga.
Järgmiseks tekita inimeses usaldust, et see, mida Sa räägid, toob reaalseid tulemusi.

Spetsiifiliste teemade puhul kitsenda oma sihtrühma
“TÄHELEPANU DIGITURUNDAJA!
Suurim viga, mida LinkedIn’is turunduses tehakse on LinkedIn Insight Tagi mitte kasutamine teie veebilehel”

Too välja täpne sihtgrupp, kellele see postitus mõeldud on. Järgmisena too välja probleem ja paku välja lahendus.

Rõhu kitsaskohtadele
“Kas Google Ads reklaamide ROI on piinlikult madal? Kas reklaamiraha “aurab” ära? Aeg on muutusteks!”

Kui kuskil king pitsitab, on Sul kaks valikut – leida lahendus või edasi igiseda. Ettevõtjana leiad Sa muidugi probleemile lahenduse. Rõhu avatud küsimusega kitsaskohtadele. Siis haara initsiatiiv (hüüdlause)!

Bräägimine on OK!
“ATTENZIONE!
Kasutades seda FB Ads nippi, tõstsime kliendil X 115% müügikäivet ÜHE KUU JOOKSUL!”

Niida jalust (hüüdsõnaga tekita huvi)! Too välja, millega Sa hakkama said. Kasuta sotsiaalset referentsi (näiteks kliendi nime) ja too esile tulemused, mis saavutasid. Lõpetuseks anna edasi väärtust ehk kirjelda, kuidas selle tulemuseni jõudsid.

Ole konkreetne, aga mitte agressiivne
“Keegi peab selle välja ütlema! Meil kõigil on aeg oma digiturunduskampaaniatele otsa vaadata ja paremaks muutuda!”

Sinu bränd, olgu see siis ettevõtte- või isikubränd, seisab millegi eest. Vahelduseks on hea, kui väljendate enda eesmärke/püüdlusi ning räägite asjadest nii, nagu need tegelikult on. Aus suhtlus jälgijate/klientidega tõstab brändi autoriteetsust!

2. Kirjuta vestlusvormis

LinkedIn on ärile keskenduv platvorm.

Siin aetakse tõsiseid asju, eksole?

Vale. Kirjuta normaalselt. Kirjuta nii, nagu räägiksid sõbraga.

Liiga tehnilist ja “üles vuntsitud” teksti ei ole mugav lugeda.

Kui seda pole mugav ja lihtne lugeda, jäetakse lugemine pooleni.

Postituse sõnum või mõte võis olla super, aga kui inimene seda ei loe, ei saavutanud Sa eesmärki.

3. Lühikesed VS pikad laused

Leia harmoonia lühikeste ja pikkade lausete vahel, sest pikad ja lohisevad laused nagu see siin, ei ole kindlasti parim lahendus, kuidas kõnetavaid tekste kirjutada, et inimestele meelde jääda.

“Oh, Taavi kirjutas postituse sisutekstidest.

Alustan lugemist.

9.nda sõna juures ei mäleta juba, mida esimeste sõnadega öelda sooviti.

11.nda sõna juures heliseb päästev “tilin”.

Sõbranna saatis Messengeri TikTok video.

Vajutan sellele…”

Ja nii see inimene Sinu postitusest üle “ujubki”.

4. Kasuta lihtsaid sõnu!

Meie aju säästab autopiloodil alati energiat.

Seetõttu haarab meie aju sõnu, mis on igapäevased ja lihtsad.

Ära kirjuta resoneerima kui võid kirjutada arutlema.

Ära kirjuta relevantne kui võid kirjutada pädev.

Mõistad?

Mida “seeditavamad” sisutekstid on, seda rohkem tähelepanu need postitused inimestelt saavad.

Seda rohkem neid lõpuni loetakse.

Seda efektiivsemalt Sa oma sõnumiga inimesteni jõuad.

5. Üks emoji ütleb rohkem, kui 150 tähemärki 🔥

Emojid täidavad kahte eesmärki:

  1. Emojid tõmbavad tähelepanu.
    Proovi ise järele. Scrolli sotsiaalmeedia uudisvoos ringi.
    Mõtle nüüd sellele, milliseid postitusi Sa lugesid, millel oli emoji nähtaval ja milliseid mitte?
  2. Emojid tekitavad emotsiooni.
    Tekst tekitab emotsioone. Väga tugevaid emotsioone. Kuid konteksti sobituv emoji tekitab veelgi tugevamat emotsionaalset sidet lugeja ja kirjutaja vahel ✔️

6. Kasuta kirjutamisel tühikuid ja laiemaid reavahesid

Kokkupressitud tekstid, mis koosnevad pikkadest ja lohisevatest lausetest – totaalne cancer. Säästa oma lugejaid sellest ja kasuta kirjutamisel tühikuid ning laiemaid reavahesid.

Võrdle ise. Millist teksti on Sul endal lihtsam lugeda?

Nüüd tegudele!

Meil MoliveryMedias on ütlus, et “kes ei A/B testi, see šampust ei joo!”.

A/B testimine on tähtis komponent digiturundusliku edu saavutamisel.

Sa ei saa mitte kunagi 110% kindel olla asjades, mida Sa ise katsetanud ei ole.

Kuigi selliseid blogipostitusi nagu see siin, on hea lugeda, siis ma esitan Sulle väljakutse.

Pane end proovile!

Katseta erinevaid stiile ja taktikaid tekstide kirjutamisel.

Sa võid arvata, et Sa tunned oma klienti läbi ja lõhki.

Sa võid aimata, millise tonaalsusega temaga suhtlema peaks.

Aga Sa ei pruugi teada, kas see on kõige parim viis suhtlemiseks, kui Sa teisi tehnikaid ei proovi!

Lisalugemist

LinkedIn turundus – kas ja miks seda teha?
LinkedIn Insight Tag – mis see on ja miks seda kasutada?
LinkedIn Insight Tag – kuidas lisada see oma kodulehele?
LinkedIn turundus – sotsiaalse müügi indeks

Liitu ka meie internetiturunduse grupiga LinkedIn’is, et hoida end kursis, mis platvormil toimub!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga