LinkedIn lehe turundamine – 10 soovitust, kuidas alustada

LinkedIn lehe turundamine - 10 soovitust, kuidas alustada

LinkedIn lehe turundamine võib esmapilgul jalust nõrgaks võtta, kui esimesi sammu platvormil tegema hakata.

LinkedIn annab tänasel päeval väga hea võimaluse oma LinkedIn lehte orgaaniliselt kasvatada, reklaamiraha investeerimata. Allpool toome välja 10 näpunäidet, mida soovitame LinkedIn lehe turundamisel silmas pidada.

Kasuta LinkedIn’I nii isiku kui ka ettevõtte brändi edendamisel. Paralleelselt.

Inimesed teevad äri inimestega. Kui Sa ise LinkedIn’is välja ei paista, siis ei paista ka Sinu ettevõte.

Sisu loeb, nagu ikka.

Panusta unikaalsele sisuloomele LinkedIn kanalis. Rõhu professionaalsusele ja anna väärtust. Jaga & võida Facebooki BS LinkedIn’is ei toimi.

Kasuta “Invite Connections to Follow” funktsiooni.

Oma LinkedIn lehel saad kutsuda igakuiselt kuni 100 inimest lehte jälgima. Kasuta seda võimalust targalt.

“Notify Employees” funktsioon.

Ettevõtte lehele postitades saad teavitada oma töötajaid. Seekaudu tõstad kiiresti oma postituse engagementi ja jõuad orgaaniliselt suurema hulga inimesteni.

Esimesed 30-60 minutit määravad postituse edukuse!

Postitusi, mis esimese tunni jooksul saavad enim reaktsioone, kommentaare või jagamisi, näidatakse suuremale hulgale inimestele.

Kasuta maksimaalselt 3 teemaviidet!

Teemaviidete abil tõstad oma sisupostituse unikaalset ulatust ja jõuad inimesteni, kes muidu ei oleks Sinu postitust üldse näinud.

Suurema tähelepanu saamiseks kasuta LinkedIn Ads võimalusi.

Orgaanilisele kasvule lisaks on vahel soovituslik LinkedIn Adse luua. Paku väärtust. Anna midagi tasuta ära, näiteks e-raamat või tasuta webinar, et inimestes huvi tekitada.

LinkedIn Ads miinimum reklaamieelarve ühes päevas on 10€!

Reklaamieelarveid planeerides arvesta sellega, et LinkedIn tulemused on küll kallimad, kuid sellevõrra B2B sektoris toimivale ettevõttele kvaliteetsemad.

Tasulisi reklaame saab luua ainult inglise keeles.

Sellega tuleb Sul Eesti kliendile turundades arvestada. Siin ei ole vahet, kas oled väike ettevõte või suur korporatsioon. Eesti keeles reklaame veel kuvada ei saa, sest LinkedIn’il ei ole veel eestikeelset tuge.

Kasuta LinkedIn Insight Tagi.

Lisa see JavaScripti koodjupp ASAP oma kodulehele. Selle abil saad hea ülevaate, millised LinkedIn kasutajad Su veebilehte külastavad ning see võimaldab näidata neile taasturunduskampaaniaid. Oma lehe unikaalse LinkedIn Inisght Tagi leiad SIIT.

LinkedIn lehe turundamine – 10 soovitust

Lisalugemist LinkedIn turunduse kohta:

  1. LinkedIn lehe optimeerimine
  2. LinkedIn lehe jälgijad – kuidas neid juurde saada?
  3. Kuidas kirjutada LinkedIn sisupostitusi?
  4. LinkedIn turundus – kas ja miks seda teha?
  5. LinkedIn Insight Tag: mis see on ja miks seda LinkedIn turunduses kasutada?
  6. Kuidas lisada LinkedIn Insight Tag oma kodulehele?
  7. Sotsiaalse müügi indeks – mis see on?

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga