LinkedIn lehe optimeerimine

LinkedIn lehe optimeerimine

LinkedIn lehe optimeerimine – kas teadsid, et saad seda teha ja mõjutada oma lehe positsiooni otsimootorites?

Selleks tuleb ettevõtte LinkedIn lehte optimeerida. Täna vaatame, kuidas seda teha.

Kuidas muuta oma LinkedIn leht Google otsimootori jaoks leitavamaks?

Tähtsal kohal on märksõnad

Otsimootorid toimivad lihtsal põhimõttel – sisestad märksõna ja vastavalt sellele kuvatakse Sulle otsingutulemused.

Soovituslik on lisada põhilised märksõnad, mis Sinu ettevõtet iseloomustavad, oma ettevõtte tagline’i. Nii muudad Sa LinkedIn lehe lihtsasti leitavaks ja annad sotsiaalvõrgustiku kasutajatele kiirelt mõista, millega Sa tegeled.

LinkedIn lehe optimeerimine
Kollasega on kuvatud ettevõtte tagline positsiooni LinkedIn lehel.

“Meist” sektsioon

“Meist” sektsioonis saad laiemalt kirjutada sellest, millega Sinu ettevõte tegeleb. “Meist” tutvustust kirjutades kasuta tekstis märksõnu, mida Sinu kliendid teenuste otsimisel kasutavad.

Millest “Meist” sektsioonis kirjutada?

  • Visioon – millist tulevikku me soovime aidata luua?
  • Missioon – kuidas me seda tulevikku loome?
  • Väärtused – kes me oleme? Kuidas me töötame?
  • Positsioneerimine – mis muudab meie brändi eriliseks?
  • Tagline – milline on meie brändi iseloomustus ühe lausena?
  • Tooted/teenused – mida me pakume?
LinkedIn lehe optimeerimine
Maksimaalne tähemärkide arv “Meist” sektsioonis on 2000. Näidet saad lugeda MoliveryMedia LinkedIn lehel.

Lisa LinkedIn lehele link, mis suunab inimesi ettevõtte veebilehele

Enamus informatsioonist, mis Sa LinkedIn lehele lisad, paikneb Sinu ettevõtte lehel. Suuna huvitunud inimesed oma kodulehele.

LinkedIn lehe optimeerimine
Ettevõtte profiilil kuvatakse linki veebilehele nupuga “Visit website”.

Lisa muu ettevõtte kohta käiv informatsioon

Täida lüngad, nagu näiteks ettevõtte suuruse, valdkonna ja spetsialiteedi kohta. Ettevõtted, kes on enda kohta lisanud lehele kõik küsitud info, saavad 30% rohkem vaatamisi nädalas kui need, kes seda teinud pole.

Lisainfo
Soovituslik on täita kõik väljad, mida LinkedIn küsib. Seda suurem on tõenäosus, et Sinu ettevõtte lehte kuvatakse nii Google kui ka LinkedIn enda otsimootoris.

Lisa ettevõtte lehele visuaalid

Logo

Kuvatakse ettevõtte nime kõrval. Standartne logo suurus on LinkedIn’is 300×300 pikslit.

Logo
LogoLogo asukoht LinkedIn lehel.

Kaanefoto

Esimene asi, mis ettevõtte lehele jõudes silma jääb, on kaanefoto. Kasuta seda mõistlikult ära, et jõuda soovitud sõnumiga lehe külastajani. Standartne LinkedIn kaanefoto suurus on 1536×768 pikslit.

Kaanefoto
KaanefotKaanefoto asukoht LinkedIn lehel.

Värskenda LinkedIn lehe sisu jooksvalt

Regulaarselt postitamine ei aita mitte ainult LinkedIn lehe jälgijaid juurde tekitada, vaid aitab lehte lihtsamini otsimootoris indekseerida.

Mida aktiivsemalt Sa postitad, seda paremini Google Sinu LinkedIn lehte otsimootoris kuvab, sest siis näitad Sa välja end aktiivse ja väärtuslikku infoallikana.

Lisalugemist LinkedIn turunduse kohta

LinkedIn turundus: kas ja miks seda teha?
LinkedIn turundus: kuidas kirjutada sisutekste
LinkedIn turundus: mis on sotsiaalse müügi indeks?
LinkedIn Insight Tag: mis see on ja miks seda kasutada?
LinkedIn Insight Tag: kuidas lisada see oma kodulehele?

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga