LinkedIn lehe jälgijad – kuidas neid juurde saada?

LinkedIn lehe jälgijad - kuidas neid juurde saada?

Ettevõtte sotsiaalmeedia lehele jälgijate saamine on tihti suureks väljakutseks digiturundajatele.

LinkedIn ei ole siinkohal erandiks.

Toon välja 19 nõuannet, kuidas oma LinkedIn lehele rohkem jälgijaid saada:

Soovid igakuiselt end kursis hoida uusimate LinkedIn turunduse nõksudega? Jälgi MoliveryMedia LinkedIn lehte.

Optimeeri oma LinkedIn lehte, et see tuleks otsimootorites välja

Loe lähemalt SIIT, kuidas seda teha.

Haara lehe kasvatamisesse ettevõtte töötajaid

Töötajad on Sinu ettevõtte suurimad fännid. Anna neile võimalus jagada postitusi, kus nad on pjedestaalile tõstetud.

Töötajatest läbis keegi mõne koolituse? Jaga nende mõtteid ja fotot koolitusel osalemisest oma LinkedIn lehel. Mõni töötaja sai kliendilt suurepärase tagasiside? Jaga seda oma lehel.

Sisupostituste loomisel soovitame kasutada 3-2-1 strateegiat. Iga nädal jaga 3 väärtuslikku sisupostitust, 2 postitust töötajatest ja 1 postitus, mis tutvustab ettevõtte tooteid/teenuseid.

Lisa “Follow” nupp oma veebilehele

Sinu veebilehte külastavad inimesed on suurema tõenäosusega valmis teie ettevõtte profiili LinkedIn’is jälgima, kui nad teavad, et te seal asute.

Lisaks on see 1x tegevus, mille tulemusel saate tasuta jälgijaid järgnevate aastate jooksul stabiilselt juurde.

Lisa LinkedIn lehe link oma emaili signatuuri

Suure tõenäosusega need kontaktid, kellega Sa tööalaselt emaili teel suhtled, on Sinu potentsiaalne jälgijaskond.

Anna neile võimalus Sinu ettevõtte lehte jälgima hakata, jättes emaili signatuuri LinkedIn lehe link.

Lisa LinkedIn lehe link oma personaalsele LinkedIn profiilile

Kui Sa oled aktiivne LinkedIn platvormil ja postitad regulaarselt, siis jääd Sa inimestele silma.

Iganädalaselt võib Sinu profiili külastada paarsada inimest. Anna neile võimalus Sinu ettevõtte lehte külastada, lisades link enda profiilile.

Postita oma lehele regulaarselt sisu

Regulaarne sisu postitamine annab LinkedIn’ile mõista, et võtad asja tõsiselt.

Kui sisu on olemasolevale jälgijaskonnale väärtuslik, siis tõukab LinkedIn postitatud sisu veelgi suurema kuulajaskonnani.

Kasuta postitustes teemaviiteid, mis seostuvad Su äriga

Teemaviited aitavad LinkedIn’i otsingus edukalt sisupostitusi üles leida.

Lisa igale postitusele teemakohased viited. Uuenda neid igakuiselt, et jõuda maksimaalse arvu inimesteni erinevate märksõnade abil.

Kasuta kasvamiseks oma rahulolevate klientide ja brändisaadikute tagasisidesid

Inimesed on sotsiaalsed olendid. Me usaldame inimesi, keda me teame. Me usaldame tuttavate, sõprade ja pereliikmete arvamusi ning soovitusi.

Kasuta oma rahulolevate klientide ja brändisaadikute tagasisidesid, et kasvatada oma lehe jälgijate arvu nende inimeste rahulolu abil.

Tee sisupostitustes muudatusi vastavalt lehe analüütikale

Ei tea, mida postitada? Jälgi LinkedIn lehe analüütikat. Just sealt saad Sa parima ülevaate, kes Sinu lehte külastavad, kes Sinu postituste vastu kõige rohkem huvi tunnevad jne.

Analüütika jälgimine annab Sulle võimaluse luua sisu rätseplahendusena just neile, kes on Sinu ettevõtte suurimad fännid.

Sisu analüüsimisel aitab kaasa LinkedIn Insight Tag lisamine kodulehele.

Märgi oma postitustes suunamudijaid ja ettevõtteid, kellega koos oled koostööd teinud

Jällegi – hea võimalus kasvatada oma LinkedIn lehte mõjukate ja tuntud inimeste suhtlusvõrgustiku kaudu.

Jaga videoid ja visuaalseid materjale

Enim jagatumad sisupostitused LinkedIn’is on videod. Soovid anda edasi väärtust? Lihtsasti ja arusaadavalt? Loo visuaalseid storyboarde, whitepapereid, videoid, esitlusi jne.

Mida visuaalsemalt suudad sisu esile tuua, seda suurem võimalus on Sul inimeste tähelepanu uudisvoos võita.

Julgusta töötajaid LinkedIn gruppides kaasa rääkima

Kui teie valdkonnas on olemas mingid kindlad LinkedIn grupid, kus valdkonna eksperdid omavahel infot jagavad ja teatud teemade üle diskuteerivad, siis julgusta oma töötajaid nendes gruppides kaasa rääkima.

Inimesed suhtlevad inimestega. Üllatavalt teevad inimesed äri inimestega, kes neile ka meeldivad.

Kui töötaja “X” on suutnud jätta kompetentse mulje kliendile “Y”, kes LinkedIn grupis küsis teemal “Z” abi, siis suure tõenäosusega võidad Sa uue jälgija oma LinkedIn lehele.

MoliveryMedia partnerid löövad aktiivselt kaasa LinkedIn grupis “Internetiturundus”, kus me räägime lähemalt erinevatest võimalustest, kuidas digiturundust efektiivsemalt teha.

Loo “Follower Ad” reklaamkampaania

Follower Ad kampaania aitab leida LinkedIn’is huvitunud inimesi, kes hoiaksid hea meelega silma peal sellel, mis Sinu ettevõttel neile öelda on.

Julgusta ettevõtte juhte @märkima Sinu lehte oma postitustes

Ettevõtte juhid on Sinu ettevõtte nägu.

Kasuta neid. Nii jätad Sa oma ettevõttest lehe jälgijale personaalsema mulje.

Seetõttu ongi soovituslik juhte julgustada, et nad märgiksid ettevõtet ka oma postitustes ja looksid sisu, mida Sina oma lehe alt jagada saaksid.

Julgusta inimesi Sinu postitusi meeldivaks lisama, kommenteerima või jagama

Postitused ei jõua niisama tuhandete inimesteni. Selleks on vaja, et sisu oleks inimestele väärtuslik.

Sinul kui turundajal on vaja luua sisu, mis paneks inimesi postitustele reageerima, selleks, et jõuda suurema hulga inimesteni.

Näiteks võid igasse oma postitusse lisada küsimuse, mis aitaks lugejatel esiletõstetud teemal kaasa rääkida.

Analüüsi oma konkurentide lehti

Hoia korra kvartalis silm peal oma konkurentidel. Vaata, millega nad tegelevad. Kas saaksid teha midagi teistmoodi?

Tihti kipuvad konkurendid teineteise pealt asju maha kopeerima.

Ole originaalne. Kasuta konkurentide analüüsi teistest eristumiseks, mitte samastumiseks.

Loo oma valdkonna spetsialistidega (ettevõtteväliselt) ühiseid postitusi

Taaskord hea võimalus näidata, et teed isiklikult koostööd teiste oma valdkonna spetsialistidega.

Meie soovitus on luua videosisu. Miks? Sest paljud eksperdid küll oskavad kirjutada tekste, kuid neil ei ole ajalist- ja rahalist ressurssi videote loomiseks.

Siin tuledki mängu Sina, kes Sa lood videopostituse Sinu külalise jaoks. Videot jagatakse ja tarbitakse parema meelega kui tavapärast pressiteadet või blogipostitust.

Vasta igale kommentaarile, mis Sinu postituste alla lisatakse

Iga kommentaar, mis Sinu ettevõtte postituse alla lisatakse, on kulda väärt.

Sinu potentsiaalne klient on võtnud vaevaks Sinu postituse alla kommenteerida ja oma 2 senti antud teemal jätta. Väärtusta seda. Ära jäta ühegile kommentaarile vastamata.

Jaga tööpakkumisi oma lehel

Tööpakkumisi jagatakse LinkedIn’is aktiivselt + Sa lood enda ettevõttest kuvandi, et Sinu meeskond ja terve ettevõte kasvab jõudsalt.

Kokkuvõtteks

LinkedIn lehe jälgijate kasvatamine ei ole meelakkumine. Eriti praegusel ajal, kus LinkedIn’i alles aktiivselt kasutama asutakse.

Kasuta neid nõkse oma LinkedIn lehe turundamisel ja võin kinnitada, et üsna pea jõuad Sa soovitud eesmärgini.

Pea meeles, et LinkedIn’is turundamisel on kvaliteedil suurem mõju kui kvantiteedil.

Sul ei ole vaja jõuda kümnete tuhandeteni, vaid paarikümne otsustajani, kes Sinu tegevusvaldkonnas kõige mõjukamad on.

LinkedIn turundus: kas ja miks seda teha?
LinkedIn turundus: kuidas kirjutada sisutekste
LinkedIn turundus: mis on sotsiaalse müügi indeks?
LinkedIn turundus: LinkedIn lehe optimeerimine
LinkedIn Insight Tag: mis see on ja miks seda kasutada?
LinkedIn Insight Tag: kuidas lisada see oma kodulehele?

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga