LinkedIn Insight Tag: mis see on ja miks seda kasutada?

LinkedIn Insight Tag: mis see on ja miks seda kasutada?

LinkedIn Insight Tag – mis see endast täpsemalt kujutab? Miks keegi sellest varasemalt midagi rääkinud pole?

Kindlasti oled kuulnud sõnapaarist “Facebook Pixel“, mis registreerib ära Sinu veebilehte külastanud Facebooki kasutajad ja “Custom Audience’ist”, mis loob neist külastajatest sihtrühma.

Facebook Pixel ja Custom Audience annavad Sulle võimaluse nendele kasutajatele kuvada Facebookis reklaami, vastavalt sellele, mis lehte nad külastasid või mis toodet nad parasjagu uurisid Sinu veebilehel.

Mis siis, kui ma ütlen, et samasugune võimalus on LinkedIn’is?

Mis siis, kui ma ütlen, et selle koodijupi abil saad Sa luua oma B2B või B2C sihtrühmale vastavaid veebitekste või pakkumisi?

Olid Sa sellest teadlik?

Mis on LinkedIn Insight Tag?

Insight Tag on JavaScripti koodijupp, mis annab Sulle võimaluse koguda anonüümselt infot Sinu veebilehte külastanud LinkedIn kasutajate kohta.

Soovid oma veebilehele iseseisvalt LinkedIn Insight Tagi lisada? Siis loe lähemalt step-by-step õpetust “Kuidas lisada LinkedIn Insight Tag oma kodulehele?”.

Kogutud infot saab kasutada sihtrühmade loomiseks, veebitekstide muutmiseks, taasturunduskampaaniate loomiseks ja nende optimeerimiseks jpm.

Tasub ära märkida, et kogutav info ei ole üksikindiviidiga kokku viidav! Tegemist on anonüümsete andmebaasidega. Turundajad saavad filtreerida andmebaasist teatud märksõnadele või näitajatele vastavalt, luues sobivaid sihtrühmi.

Näiteks, saad Sa filtreerida välja inimesed vanuses 25-35. Ettevõtjad ja vabakutselised. Pankurid ja mehhaanikud. Praktikandid ja töötajad. Keskkooliõpilased ja magistrikraadiga spetsialistid. 2-aastase töökogemuse ja 25-aastase töökogemusega veebilehe külastajad.

Võimalusi on palju.

Miks kasutada LinkedIn Insight Tagi?

Saad luua taasturunduskampaaniaid

LinkedIn Insight Tag annab Sulle võimaluse luua taasturunduskampaaniaid.

Saad luua LinkedIn reklaame, mis on konkreetse ja tegevusele suunatud sõnumiga.

Näiteks, kui oled avanud selle artikli meie blogis ja Sul on LinkedIn kasutaja, siis oled Sa MoliveryMedia veebilehe külastajate sihtrühmas.

Kuna olen selle blogipostituse URL’i endal LinkedIn’is salvestanud ja selle kohta eraldiseisva sihtrühma loonud, saan ma nüüd Sulle ja kõigile teistele selle lehe külastajatele kuvada konkreetse sõnumiga reklaami.

“Kas lisasid oma ettevõtte veebilehele LinkedIn Insight Tagi juba ära? Veel mitte? Aitan Sul seda teha. Kirjuta mulle taavi@moliverymedia.ee. Märksõna “AusArtikkel” alusel saad 20% teenustasult allahindlust”.

Selline taasturundus LinkedIn’is annab võimaluse antud teema vastu huvi tundnud inimesele pakkuda konkreetset väärtuspakkumist.

Eesmärk, mida sellega saavutada soovid, sõltub Sinust. See võib olla müük, bränditeadlikkuse kasv, potentsiaalse kliendi harimine jne.

Kuidas ma tean, et ta huvi tundis?

Ta luges seda artiklit. Järelikult oli mingi huvi temas olemas. Muidu poleks ta ju selle artiklini jõudnud.

Artiklile klikkimisega või artikli lugemisega on esmane kontakt inimesega saavutatud.

Artikli lugeja usaldus on võidetud, sest antud teema kohta pole varasemalt eesti keeles midagi kirjutatud. Artikkel on hariv ning siin on konkreetselt välja toodud, mida Insight Tagi veebilehele lisamiseks tegema peab.

Vaatamata sellele on see veebilehele veel lisamata. Miskit on inimesel puudu jäänud, et tegevus lõpule viia…

Olgu selleks siis oskus, motivatsioon või aeg.

Nüüd ongi minu võimalus teha talle konkreetne pakkumine, et inimene saaks lõpuks oma veebilehele LinkedIn Insight Tagi lisatud.

Ülevaatlik info kodulehe külastajatest, mida tasub analüüsida

LinkedIn Insight Tag annab ülevaate, millistel ametipositsioonidel Sinu veebilehte külastavad inimesed paiknevad, millistes ja kui suurtes ettevõtetes need inimesed töötavad ning kui pika töökogemusega nad on.

Seda infot analüüsides, leiad Sa kindlasti võimalusi, kuidas oma veebilehe ülesehitust või tekste muuta.

Näiteks, kui varem oled Sa arvanud, et Sinu veebilehe külastajateks on 23-27.aastased ettevõtjad, siis võib-olla on Sinu poolt pakutavatest teenustest huvitatud hoopis 47-50.aastased turundusjuhid.

Sellele infole vastavalt oskad Sa nüüd mõelda, miks Sa pole jõudnud soovitud sihtrühmani või kuidas Sa saaksid luua just 47-50.aastastele turundusjuhtidele kvaliteetsemat sisu.

Võib-olla tuleb välja, et Sinu lillepoe veebilehe kõige tihedamad külastajad ei ole mitte 32.aastased romantikutest mehed, vaid hoopis 37.aastased naisterahvad, kes otsivad oma lapse lasteaiakaaslase sünnipäevaks lillekimpu.

Oot-oot. Mis on ühist lillepoel ja LinkedIn’il? Kuigi LinkedIn on business-to-business suunitlusega kanal, siis ei tähenda see seda, et LinkedIn kasutajad B2C tooteid või teenuseid üldse ei tarbi.

Antud tagasiside põhjal saaks lillepood luua sobiva toote just ettevõtetele.

Lillekimbud töötajate laste sünnipäevaks või lillekimbud + šokolaadikarp oma klientide üllatamiseks.

Sellise analüüsi tulemusel saad Sa kiirelt aru, et Sul on võimalus haarata oma valdkonnas mingi kindel nišiturg. Praeguses olukorras, kus keegi teine neid võimalusi ei kasuta, oleksid Sa eelisseisus.

Annab võimaluse reklaamkampaaniate optimeerimiseks ja ROI mõõtmiseks

Insight Tag annab Sulle võimaluse jälgida LinkedIn turunduse kaudu tekkinud konversioone ehk eesmärke, mida Sa soovid, et inimesed Sinu kodulehel täidaksid.

Näiteks kontaktivormi täitmine, uudiskirjaga liitumine, e-raamatu alla laadimine, laua broneerimine jne.

Konversioonide “lugemine” annab võimaluse näha, kui efektiivne on LinkedIn turundus olnud.

Seda võimalust kasutades saad Sa parema ülevaate, millised kampaaniad, visuaalid või tekstid kõige efektiivsemalt toimivad. Seekaudu saad optimeerida oma reklaamikulusid.

Digiturunduses on tähtis, et Sul oleks võimalus A/B testida erinevaid muutujaid reklaamkampaaniates ja näha, milliste kampaaniate puhul oled tabanud naelapea pihta ja milliste puhul mitte.

Mis me sellest õppisime?

Kui olete oma ettevõttega võtnud suuna turundada end LinkedIn’is , siis LinkedIn Insight Tag koodijupi lisamisest veebilehele ei ole Sul pääsu.

LinkedIn Insight Tag aitab Sul:

  1. Luua konkreetse sõnumiga ja täpselt sihitud taasturunduskampaaniaid;
  2. Anda täpse ülevaate veebilehe külastajatest ja nende üldprofiilist;
  3. Anda tagasisidet, kui hästi on LinkedIn turundust tehes reklaamkampaaniad või postitused toiminud.

Eestikeelse õpetuse, kuidas LinkedIn Insight Tagi oma kodulehele lisada, leiad SIIT.

LinkedIn Insight Tagi leiad LinkedIn keskkonnast üles SIIT.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga