Kuidas lisada LinkedIn Insight Tag oma kodulehele?

LinkedIn Insight Tag kuidas lisada see oma kodulehele?

Nüüd, kus oleme üle vaadanud, miks LinkedIn Insighti Tagi Sinu kodulehele vaja on, liigume edasi sellega, kuidas lisada LinkedIn Insight Tag oma kodulehele.

Vaatame lähemalt 3 võimalust, kuidas LinkedIn Insight Tagi oma kodulehele lisada:

  1. Manuaalselt WordPressi lehele lisades;
  2. Veebiarendajale koodi saates või;
  3. Google Tag Manageri kaudu.

Loo endale reklaamikonto LinkedIn Campaign Manageris

First things first.

Kui Sinu ettevõtte lehel ei ole veel LinkedIn’is loodud reklaamikontot, siis tuleb alustada kõigepealt sellest.

1. Mine LinkedIn esilehele ja leia ülevalt paremast nurgast sektsioon “Work”. Kliki sellele
Reklaamikonto LinkedIn Campaign Manageris
2.Dropdown menüü avanedes vajuta nupule “Advertise”
Reklaamikonto LinkedIn Campaign Manageris
3. Järgmisena kliki nupule “Create Account”
Reklaamikonto LinkedIn Campaign Manageris
4. Sisesta oma ettevõtte info ja vajuta “Save”
Reklaamikonto LinkedIn Campaign Manageris

Sinu reklaamikonto Insight Tag

1. Olles oma ettevõtte reklaamikontos, avaneb Sulle navigatsioonimenüü, kus on 3 valikut. Üks neist on “Account Assets”. Kliki sellele
LinkedIn Insight Tag lisamine kodulehele
2. Dropdown menüüs avaneb Sulle 6 valikut. Vajuta “Insight Tag” peale
LinkedIn Insight Tag lisamine kodulehele
3. Vajuta nupule “Install my Insight Tag”
LinkedIn Insight Tag lisamine kodulehele

Lisa oma veebilehele LinkedIn Insight Tag

Nüüd avanes Sul veebiaken, kus kuvatakse kolme erinevat võimalust oma veebilehele Insight Tagi lisamiseks. Vaatame lähemalt, milline neist valikutest Sulle kõige paremini sobib.

LinkedIn Insight Tag lisamine kodulehele

Kuidas lisada LinkedIn Insight Tag oma kodulehele iseseisvalt?

Kui Sul on piisavalt kogemusi ja teadmisi, kuidas veebilehele JavaScripti koodi lisada, siis saad sellega kindlasti iseseisvalt hakkama.

Kui aga teine või kolmas variant Sulle ei sobi ning soovid siiski ise pusides koodi kodulehele lisada, siis näitan Sulle lihtsa võimaluse, kuidas seda WordPressi kasutades teha saad.

1. Kopeeri kood
Iseseisvalt, kasutades WordPressi
2. Nüüd logi oma kodulehe halduskeskkonda sisse (WordPress) ja otsi üles vasakust menüüst nupp “Plugins” ning vajuta sellele. Järgmisena vajuta uuele nupule “Lisa uus” või “Add new”.
Iseseisvalt, kasutades WordPressi
3. Järgmisena otsi otsingust pluginat nimega “Insert Headers and Footers” ning paigalda see
Iseseisvalt, kasutades WordPressi
4. Kui plugin on paigaldatud, siis ava vasakust menüüst “Sätted” või “Settings”. Seal kuvatakse Sulle just paigaldatud pluginat “Insert Headers and Footers”. Ava see.
Iseseisvalt, kasutades WordPressi
5. Kleebi eelnevalt kopeeritud Insight Tag koodijupp footeri sektsiooni ja vajuta “Save”.
Iseseisvalt, kasutades WordPressi
6. LinkedIn Insight Tag on edukalt lisatud Sinu kodulehele!

Kuidas lisada LinkedIn Insight Tag oma kodulehele kasutades veebiarendaja abi?

Kui Sul on olemas veebiarendaja või -haldaja, kes Sinu kodulehte hetkel arendab või haldab, siis on Sul võimalus korraldused temale edasi anda, kui Sul pole piisavalt aega või oskusi ise tegemiseks.

1. Vajuta nupule “Send the tag to “naide@naide.ee”. Seekaudu saadab LinkedIn Sulle järgmised juhised meiliaadressile.
Veebiarendaja

Kinnituseks, et juhised on Sulle meilile saadetud, edastatakse Sulle järgnev teade:

Veebiarendaja
2. Ava oma e-post. LinkedIn saadab Sulle juhised, kuidas veebiarendaja saab lisada koodijupi veebilehele. Edasta talle see meil.
Veebiarendaja

Kui Sul ei ole veebiarendajat, kes selle koodi veebilehele lisaks ja vajad selles osas abi, siis saab MoliveryMedia meeskond Sulle abiks olla! Kirjuta mulle taavi@moliverymedia.ee ja teeme ära!

Kuidas lisada LinkedIn Insight Tag kodulehele kasutades Google Tag Manageri?

Kolmas võimalus on lisada oma veebilehele LinkedIn Insight Tag sellise tööriista nagu Google Tag Manageri abil.

Mis on Google Tag Manager?

Google Tag Manager on kasutajasõbralik veebipõhine tööriist, mis lihtsustab erinevate JavaScript koodijuppide ehk tagide lisamist Sinu veebilehele.

Google Tag Manageri on lihtne kasutada, sest Sul ei ole vaja tagi veebilehele lisamiseks programmeerimisoskusi.

Lisaks saab sellega seadistada erinevaid konversioone ja eesmärke Google Analyticsis, et näha, milliste kanalite kaudu kõige efektiivsemalt konversioone tuleb.

Google Tag Manageri kasutaja saad luua endale SIIN.

Kuidas Google Tag Manageri kaudu LinkedIn Insight Tagi kodulehele lisada?

Kui kasutad Google Tag Manageri asemel midagi muud, siis LinkedIn on andnud selleks juhised ette, kuidas seda teha saaksid. Lihtsalt kliki alloleval valikule ja Sulle avanevad täpsed juhised.

Lisa LinkedIn Insight Tag oma kodulehele Google Tag Manageri abil
1. Ava Google Tag Manager ja logi oma kasutajasse sisse.
2. Kui oled kasutajasse sisse logitud, avanevad Sulle erinevad konteinerid. Vajuta oma veebilehe konteinerile.
Lisa LinkedIn Insight Tag oma kodulehele Google Tag Manageri abil
3. Vajuta “Add a New Tag”
Lisa LinkedIn Insight Tag oma kodulehele Google Tag Manageri abil
4. Muuda “Untitled Tag” ümber vastavalt enda soovile. Antud näites muudan ta “LinkedIn Insight Tag” ning vajutan “Choose a tag type to begin setup…”.
Lisa LinkedIn Insight Tag oma kodulehele Google Tag Manageri abil
5. Paremal asuvast dropdown menüüst “Choose tag type” otsi üles “LinkedIn Insight”.
Lisa LinkedIn Insight Tag oma kodulehele Google Tag Manageri abil
6. Sisesta Insight Tag ID. ID leiad LinkedIn lehele tagasi minnes, kus kuvati Sulle juhiseid Tag Manageri kohta.
Lisa LinkedIn Insight Tag oma kodulehele Google Tag Manageri abil
7. Järgmisena on Sul vaja lisada “Trigger”, mis aktiveerib koodi, kui mingi tegevus on kasutaja poolt sooritatud. Meie soovime hetkel seadistada koodi nii, et kui inimene ükskõik, mis lehe Sinu kodulehel avab, see aktiveeruks. Teisisõnu, soovime iga külastuse pealt koguda nii palju infot kui vähegi võimalik. Selleks vajuta nupule “Choose a trigger to make this tag fire…”.
Lisa LinkedIn Insight Tag oma kodulehele Google Tag Manageri abil
8. Vali “All pages” trigger
Lisa LinkedIn Insight Tag oma kodulehele Google Tag Manageri abil
9. Lõpptulemus peaks välja nägema selline. Ära kindlasti unusta salvestada tehtud muudatusi.
Lisa LinkedIn Insight Tag oma kodulehele Google Tag Manageri abil
10. Et kõik muudatused ka lõpuks kodulehel aktiveeruks, on Sul vaja muudatused kinnitada. Üleval paremas nurgas näed kahte nuppu “Preview” ja “Submit”. Vajutades “Preview” saad kontrollida, kas lisatud koodijupp aktiveerub või mitte. Kui oled selles kindel, et said õigesti seadistatud kõik, siis vajuta “Submit”. Järgmisena kuvatakse Sulle ülevaadet muudatustest, mida sisse soovid viia. Vajuta “Publish”.
11. LinkedIn Insight Tag ongi Su veebilehele edukalt lisatud!

Kokkuvõtteks

Hästi tehtud! Said edukalt hakkama LinkedIn Insight Tagi paigaldamisega oma kodulehele.

Nüüd kogub see JavaScriptil põhinev koodijupp infot Sinu veebilehe külastajate kohta ja annab Sulle ohtralt püssirohtu oma kampaaniate optimeerimiseks.

Kui Sa ei saanud Insight Tagi edukalt kodulehele lisatud, siis kirjuta mulle taavi@moliverymedia.ee.

Loe lähemalt veel – “Mis on LinkedIn Insight Tag?”

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga