Kuidas luua oma ettevõttele LinkedIn leht?

linkedin leht

LinkedIni leht on lihtne viis, kuidas suhelda oma töötajate, klientide või potentsiaalsete klientidega. Lehe abil saad tutvustada kasutajatele oma toodet või teenust, kasvatada tööandjakuvandit ja leida uusi töötajaid.

Ainult profiili omamist ei piisa (juhul kui sa pole ühemehesõu), sest LinkedIni kasutajad tahavad rohkem uurida sinu ettevõtte kohta. Profiilil oma töökoha märkimisest ei piisa.

Samuti aitab lehe omamine kaasa orgaanilisele levikule, kuna inimesed kasutavad koostööpartnerite leidmiseks teatud märksõnu – täpselt neid, millega sinu ettevõtte seotud on.

Ettevõtte lehte saab luua ainult arvutist.

Kuidas luua ettevõtte leht?

  • Vajuta “Work” ikoonil LinkedIni tööreal;
  • Vajuta “Create a Company Page” nupul et luua oma ettevõtte leht. Sama valiku alt saab luua ka lehte oma organisatsioonile;
  • Vali, milline on loodava lehe tüüp.

Lehe tüüpide valikus on:

  • Väikeettevõte – kui ettevõttes on vähem kui 200 töötajat;
  • Keskmine või suur ettevõte – kui ettevõttes on rohkem kui 200 töötajat;
  • Esitlusleht – alamleht, mille saad ära siduda juba olemasoleva lehega;
  • Õppeasutus – koolidele ja ülikoolidele.

Esitluselehe puhul on tegemist alamlehega, mille saab liita oma ettevõtte lehega. Tegemist on hea variandiga, kui soovid erinevaid teenuseid või ettevõtte osakondi eraldi lehtedel kuvada.

Esitluslehel on ka mõned nõuded. Näiteks saab selle liita ainult ühe olemasoleva ettevõtte lehe külge, kuid lehe jälgijad, postitused ja tulemused on eraldatud. Samuti saab iga ettevõtte lehega liita kuni 10 esitluslehte.

  • Järgmisena lisa oma ettevõtte nimi, LinkedIn URL ja veebilehe aadress.

Tasub tähele panna, et LinkedIn URL on tähtis otsimootoris: kasutajad ja LinkedIn tööriistad annavad vasteid vastavalt sellele URLile.

  • Ettevõtte lehele tuleb lisada ka tegevusvaldkond, ettevõtte suurus (töötajate arv) ja millise organisatsiooni vormiga on tegu (MTÜ, riiklik organisatsioon, ettevõte).
  • Lisa lehele ka oma logo ja lühikirjeldus oma ettevõtte kohta.

Info lisamisel saad ka eelvaate abil jälgida, milline sinu leht välja näeb.

  • Viimase sammuna pead andma nõusoleku, et esindad antud organisatsiooni LinkedInis ning nõustud LinkedIni kasutustingimustega.
  • Vajuta “Create a Page”.

Kui sind tervitab veateade, siis võibolla ei sobi sinu profiil lehe loomise nõuetega või sinu poolt loodavate lehtede limiit on saavutatud.

Lisalugemist LinkedIn lehe teemadel

Kui oled oma ettevõttele loonud LinkedIn lehe, siis ei tasu seda tühjalt seisma jätta. Oleme varasemalt kirjutanud erinevatel LinkedIn lehtedega seotud teemadel, alustades lehe täiustamisest kuni jälgijate kasvatamiseni.

Allolevad 3 postitust aitavad sul oma LinkedIn tegevusi planeerida ja ellu viia:

  1. Kuidas LinkedIn lehte optimeerida nii, et see oma informatsiooniga võimalikult hästi silma hakkaks?
  2. 10 soovitust LinkedIn lehe turundamisel
  3. Kuidas LinkedIn lehe jälgijaid juurde saada?

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga