Google Ads reklaamid – tutvustus ja algne seadistus

Google Ads blogipostituse kaanefoto

Inimesed teevad otsingumootorites üha rohkem päringuid toodete ja teenuste kohta, mistõttu on kriitiline olla oma konkurentidest otsingumootorites eespool. 

Miks peaksid Sinu potentsiaalsed kliendid kulutama aega Sinu ettevõtte leidmiseks, kui nad leiavad internetist Sinu konkurendi hõlpsamini üles? Ärilise kavatsusega otsingute puhul Google’is saavad kolm eesmist makstud reklaami 65% klikkidest ja harva jõutakse esimesest otsingutulemuste lehest kaugemale! (Wordstream

See tähendab, et orgaanilistele tulemustele lootma jäädes võitled kõigi teiste ettevõtetega vaid kolmandike klikkide eest. 

Tutvustame otsingumootori turunduse tasulist poolt ehk märksõnareklaami, mille jaoks kasutame Googe Ads programmi. Tegemist on võimalusega näidata oma reklaami Google’i otsingumootoris ja sellega seotud lehtedel. Nii lihtne see ongi!  

Okei, veidi läheb teadmisi ka tarvis. Google’i reklaamiplatvorm on saanud üheks tähtsamaks osaks enamuste ettevõtete digiturunduse strateegiatest ja on kerge näha, miks. Kuid sellega on ka lihtne raha tuulde lasta. Meie blogipostituse eesmärgiks on Sulle selgeks teha, kuidas Adsi konto edukaks turundamiseks üles seada. Võtame hetkel ette search kampaaniatüübi. 

Otsingumootorites reklaamimise suur eelis on see, et tarbijad väljendavad selgesõnaliselt oma huvi – neil on aktiivne ostuvajadus. Võrreldes sotsiaalmeedia reklaamidega, võimaldab Google’i tasuline reklaam just sellepärast kordades kõrgemat koversioonimäära. 

*** KAMPAANIA ***

MoliveryMedia meeskond loob, haldab ja optimeerib Google’i reklaamide kampaaniaid. Meie eesmärk on tuua liiklust Sinu veebilehele ning genereerida soovitud tegevusi (müük, registreerumised jne).

Nende kampaaniate haldamine nõuab aega, mida paljudel ärijuhtidel ja turundajatel pole piisavalt. Me oleme siin, et aidata.

Kampaania raames pakume PPC teenust al. 250 € kuus. Astu esimene samm – kirjuta meile, ning aitame Sinu ettevõttel otsingumootorites konkurendid põrmustada.

*** KAMPAANIA ***

Kuidas luua Google Ads reklaame? 

Ütleme näiteks, et Sa omad optikapoodi. Ads võimaldab Sul olla nähtav inimestele, kes näiteks sisestavad Google’i otsingusse „päikeseprillid“ (vaata joonist 1). Antud juhul on esimesed neli vastet makstud reklaamid ning nendele järgnevad orgaanilised tulemused.  

Kui Su auto hakkab imelikku häält tegema, siis enamasti lööd Sa ikka Google’isse sisse „autoremonditöökoda.“ See on lihtne ja kuluefektiivne viis jõuda tarbijateni, kes on päriselt Sinu teenusest/tootest huvitatud.  Arvestades veel sihtimis- ja järelturundusvõimalusi, saavad vähesed endale lubada Google’i reklaami mitte panustamist. Keskmiselt iga Adsi kampaaniale kulutatud dollari kohta teenitakse $2 müügitulu. (Google – Economic Impact)

Nagu ka Facebook, Instagram, Youtube ja isegi raadio- ning televisioonikanalid, pakub Google oma otsingumootori teenust tasuta, kuid võimaldab see-eest turundajatel Sinule reklaami näidata.  

Aastal 2000, kui Google Ads (tollal AdWords) välja tuli, tehti Google’i otsingumootoris umbes 32 miljonit otsingupäringut päevas. 2020 on see number üle kuue miljardi. (Ardorseo) Vaata siit, mitu päringut on täna maailmas tehtud. See on kõik turundajatele müüdav vara.  

Pea iga ettevõte võib oma reklaamikampaania püsti panna ja uusi kliente meelitama hakata (loe täpsemalt keelatud ja piiratud valdkondadest ja sisust siit). Neli korda rohkem inimesi klikivad tõenäolisemalt Google’i (63%) reklaamile kui üheskis teises otsingumootoris – Amazon (15%), Youtube (9%) ja Bing (6%). (Clutch)

Google’i ärimudel on hästi loodud – Sa maksad ainult, kui kasutaja sooritab Sinu poolt soovitud tegevuse (enamasti klikk, päring või ost). Seda nimetatakse Pay Per Click reklaamimiseks ning tänu sellele on Sinu investeeringutasuvus selge ning kontrollitav.  

Sinu reklaami positsioon otsingumootoris oleneb Sinu pakkumisest ning kvaliteediskoorist. Sinu maksimaalne pakkumine oleneb sellest, kui palju Sa oled nõus ühe kliki eest reklaamil maksma ning kvaliteediskoor peegeldab, kui asjakohane ja optimeeritud on Sinu reklaam. 

Otsingumootori reklaami näide

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga