Facebook Pixel Event – mis see on ja kuidas seadistada?

FACEBOOK PIXEL EVENT

Oled hakanud Facebooki reklaame tegema ning soovid saada rohkem infot selle kohta, mida Sinu reklaamile klikanud inimesed kodulehel edasi teevad? Sa oled õiges kohas! Täna tutvustame Sulle, mis on Facebook Pixel Event.

Esimene ja kõige tähtsam samm on luua enda reklaamikontolt Facebook Pixel ning lisada see enda kodulehele. Selle jaoks leiad juhendi SIIT.

Kodulehele lisatud Facebook Pixel loeb esialgu ainult lehe külastusi (Page Views) ning muud täpsemat infot kodulehel toimunud tegevuste kohta ei salvestata. Selleks, et tänu Pixlile koguda andmeid ka tegevuste kohta nagu ostud, kontaktivormid või hinnapäringud, on vaja seadistada Facebook Pixel Events.

Peale soovitud Eventide seadistamist saad hakata neid jälgima loodud reklaamide tulemustes. Luues reklaami näed nüüd lisaks kodulehe klikkidele, ulatusele ja reaktsioonidele infot selle kohta, kas läbi selle reklaami täideti kontaktivormi, lisati tooteid ostukorvi või sooritati oste. Ainult nii saad infot reklaamide kohta, mis Sulle päriselt soovitud tulemusi toovad!

Tutvustame selles postituses Facebooki ühte uusimat ja mugavamat varianti, kuidas luua Evendid ilma arendaja abita – selleks kasutame Event Setup Tooli.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga