Domeeni verifitseerimine – kuidas seda Facebookis teha?

domeeni verifitseerimine

Seoses IOS14 uuendustega võttis Facebook ette nii mitmeidki muudatusi. Kui Sul on see veel tegemata, siis on viimane aeg võtta ette ka enda domeeni kinnitamine. Domeeni verifitseerimine võimaldab Sul tõendada domeeni omanikustaatust. Domeeni omanikustaatus laseb Sul hallata ka linkide ja sisu redigeerimisõigusi, et vältida oma domeeni väärkasutust. Reklaamilingi muutmisõiguste haldamine aitab samuti tagada, et brändi saaksid esindada vaid usaldusväärsed töötajad ja partnerid.

  1. Domeeni kinnitamiseks mine Business Settings -> Events Manager. Leia Pixel’iga seotud Eventide nimekirja kõrvalt teine alaleht „Aggregated event measurement“ ning vajuta nupule „Configure Web Events“.

2. Siit avaneb Sulle nimekiri kõigist Sinu Business Manageriga seotud domeenidest, mis vajavad tähelepanu. NB! Domeeni verifitseerimiseks on Sul vaja Business Manageris Admin astme õigusi.


3. Leia siit nimekirjest soovitud domeeninimi ning vajuta „Verify Domain“.

4. Siit suunab protsess Sind edasi Business Settings -> Brand Safety -> Domains. See ongi Business Settings alamenüü, kust saad edaspidi enda domeene hallata.


5. Vajuta nupule „Add“ ning sisesta soovitud domeeni aadress.

6. Seejärel pakutakse Sulle kolme varianti domeeni verifitseerimisprotsessi lõpuni viimiseks: Meta tag verification, HTML file upload, DNS verification.


7. Antud näites valisime meie DNS verification valiku. Selleks tuleb Facebooki poolt antud verifitseerimiskood TXT kujul lisada enda virtuaalserveris vajalikku kohta ning muudatus on tehtud.


8. Peale seda tule tagasi Business Managerisse ning vajuta nuppu „Verify“. Ja domeeni verifitseerimine ongi tehtud!

Üksikasjaliku Facebooki poolse juhendi kõigi kolm domeeni verifitseerimise võimaluse kohta leiab siit!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga